مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-30پزشكي

موج تازه ابتلا به کرونا در آمریکا


بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC)، میزان بستری ها و مرگ ومیر ناشی از کرونا در این کشور طی ماه جاری میلادی (اوت) بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

- بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC)، میزان بستری ها و مرگ ومیر ناشی از کرونا در این کشور طی ماه جاری میلادی (اوت) بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

مقامات بهداشتی آمریکا با اشاره به افزایش بیماران کرونایی طی هفته های اخیر در چندین ایالت، از مردم این کشور خواسته اند ماه آینده، دُزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، آمریکا در هفته های اخیر با موج جدیدی از ابتلاهای کرونایی ناشی از زیرسویه امیکرون موسوم به اریس مواجه شده است.

  با این حال یکی از مقامات بهداشتی این کشور مدعی شد: ما معتقدیم که برای پاییز امسال (2023) آماده هستیم و در شرایط بهتری نسبت به گذشته برای مبارزه با کووید19 قرار داریم.

  این در حالیست که بر اساس داده های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC)، میزان بستری ها و مرگ ومیر ناشی از کووید19 در این کشور طی ماه جاری میلادی (اوت) بیش از 20 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج تازه ابتلا به کرونا در آمریکا

موج تازه ابتلا به کرونا در آمریکا