مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-05سياسي

رویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شد + (تصاویر)


رویداد حسین علیه السلام تصویر گر قرآن به همت انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عیسی جمشیدی از برگزاری رویداد حسین علیه السلام تصویر گر قرآن خبر داد و  گفت: این سازمان با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پاسخ به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و در راستای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت هنرمندان و اساتید برتر خوشنویسی و با هدف ترویج هنرمندانه معارف و مضامین قرآن کریم اقدام به برگزاری کارگاه کتابت و جمع نویسی آیات قرآن در مرکز استان کرد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فتح استان افزود: کارگاه کتابت و جمع نویسی آیات قرآن روز پنج شنبه 16 شهریور در دهدشت برگزار می شود و از هفته آینده نیز در سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد توسط کانون های بسیج هنرمندان اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: آثار تولید شده در این کارگاه ها پس از تذهیب و نگارگری در هفته دفاع مقدس امسال همراه با آثار تولید شده دیگر عرصه های هنری در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شد + (تصاویر)

رویداد حسین علیه السلام تصویرگر قرآن در یاسوج برگزار شد + (تصاویر)