مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19اقتصادي

همه دستگاه ها برای تسهیل و رشد تولید همراه باشند


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: همه دستگاه ها برای تسهیل و رشد تولید باید همراه باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: همه دستگاه ها برای تسهیل و رشد تولید باید همراه باشند.

مرتضی ذاکریان، امروز سه شنبه 28 شهریور در کارگروه امور زیر بنایی خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نوپا و واحدهای احیا شده نیازمند حمایت ویژه هستند، گفت: برای افزایش کیفیت و کمیت تولید لازم است تا استقرار پایدار واحدها از آنها حمایت های لازم انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: علی رغم تاکیدات مسئولان ارشد استان برای حمایت از این واحدها گاهی مشاهده می شود که با زمان سنجی نادرست یک دستگاه، اقدامات حمایتی دولت زیر سوال رفته و یا نادیده گرفته می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تصریح کرد: به عنوان مثال قطع انشعاب یک واحد تولیدی احیا شده که از سنوات گذشته بدهی هایی داشته است، با زمان سنجی نادرست برخی دستگاه ها هم موجب تعطیلی واحد و هم خسارت به تجهیزات واحد شده است.

ذاکریان با بیان اینکهن همه دستگاه ها باید برای تسهیل و رشد تولید همراه باشند، تصریح کرد: مصوبه ای مبنی بر اینکه قطع انشعابات واحدهای تولیدی باید منوط به دریافت مجوز از کارگروه امور زیر بنایی باشد، تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها برای تسهیل و رشد تولید همراه باشند

همه دستگاه ها برای تسهیل و رشد تولید همراه باشند