مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-23پزشكي

توضیحات یک مدیر درباره کمبود برخی از اقلام دارویی در خوزستان


مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص وضعیت کمبود داروها در استان خوزستان گفت: کمبود دارو در هر مقطع زمانی متفاوت است؛ - ایسنا/خوزستان مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص وضعیت کمبود داروها در استان خوزستان گفت: کمبود دارو در هر مقطع زمانی متفاوت است؛ در یک ماه اخیر بیشترین میزان مراجعات برای قطره های چشمی و برندهای قلم انسولین بوده است.

دکتر نرگس خدری در نشست خبری که امروز، چهارشنبه، اول شهریورماه برگزار شد، در خصوص تجمع اخیر بیماران CF (سیستیک فیبروزیز) در اهواز در خصوص مشکلات شان اظهار کرد: در خوزستان 50 نوع بیماری خاص داریم و این بیماران به صورت مستقیم با ما در ارتباط هستند و مشکلات آن ها را پیگیری می کنیم.

بیماران CF شش مطالبه داشتند که تنها مطالبه تامین واکسن آنفلوآنزا برای آن ها در حوزه معاونت غذا و دارو بود و پیگیری ها در این خصوص انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به محض تامین، واکسن آنفلوآنزای هلندی در اختیار بیماران CF قرار داده خواهد شد.

سیاست دریافت داروی بیماران CF تغییر کرده است خدری گفت: بحث درمانگاه، یکسری تجهیزات، پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج در قالب بیمه سلامت و تامین اجتماعی و تامین داروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات یک مدیر درباره کمبود برخی از اقلام دارویی در خوزستان

توضیحات یک مدیر درباره کمبود برخی از اقلام دارویی در خوزستان