مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-10اقتصادي

بازار بازگشایی مدارس کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات است


رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: نظارت ها تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/کرمانشاه رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر بازار بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: نظارت ها تا 15 مهر ادامه خواهد داشت.

گودرز فهیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر بازار بازگشایی مدارس در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها از اول شهریور آغاز شده، افزود: با توجه به پیک برنامه های نظارتی که برای ایام اربعین داشتیم، از 20 شهریور نظارت بر بازار بازگشایی مدارس جدی تر خواهد بود و تا 15 مهر ادامه دارد.

وی اولویت نظارت ها را شامل عرضه کنندگان البسه، کیف و کفش و لوازم تحریر دانست و خاطرنشان کرد: اکیپ های سیار تعزیرات حکومتی در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه ها از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف،آموزش و پرورش و.

در شیفت های صبح و بعدازظهر نظارت ها را انجام می دهند.

رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در کرمانشاه نیز یاد کرد که تا 21 شهریور ادامه دارد و اظهار کرد: اکیپ های نظارتی و مشترک تعزیرات حکومتی در نمایشگاه نیز حضور دارند و در صورت بروز هرگونه تخلف خصوصا در قیمت گذاری، ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بازگشایی مدارس کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات است

بازار بازگشایی مدارس کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات است