مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 23:402023-09-03اقتصادي

بهره برداری از ساختمان پلاتوی دهدشت تا نیمه اول سال 1403


دهدشت_ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداری ساختمان پلاتوی دهدشت تا نیمه اول سال 1403 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین درخشان شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از ساختمان پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد شهر دهدشت در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پروژه از محدود پروژه هایی است که مشکل اعتباری ندارد.

وی از تخصیص خوب و اعتبار دو برابری این پروژه نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: روند پیشرفت ساختمان پلاتو رضایت بخش است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین به اختصاص یک میلیارد تومان با پیگیری نماینده کهگیلویه به این پروژه اشاره کرد و گفت: روز گذشته این اعتبار ابلاغ شد.

درخشان خاطر نشان کرد: کم و کاستی های پلاتوی دهدشت از محل اعتبارات ریاست جمهوری گرفته خواهد شد.

وی بخش زیادی از راکد ماندن پروژه ها را مربوط به اسناد خزانه دانست و گفت: اوراق اسناد خزانه پروژه ها را به حاشیه می برد و تا تخصیص به کمترین مقدار می رسد.

درخشان با بیان اینکه کلنگ زنی این پروژه از سال 96 آغاز شد، افزود: ساختمان پلاتوی دهدشت قریب به چهار سال به طور کامل راکد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مجموع اعتبارات این پروژه را 2 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: این طرح تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ساختمان پلاتوی دهدشت تا نیمه اول سال 1403

بهره برداری از ساختمان پلاتوی دهدشت تا نیمه اول سال 1403