مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-17اقتصادي

سامانه های بهداشتی آب شرب به روستاهای آسارا رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: کلیه منابع تامین آب روستاهای شهر آسارا (جاده چالوس) با صرف هزینه 850 میلیون تومان به سامانه های سالم سازی و بهداشتی آب شرب مجهز شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی و واگذار شدن مسؤولیت تأمین و توزیع آب روستاها به آبفای شهری، سازماندهی کمی و کیفی آب شرب روستاها بلافاصله مد نظر قرار گرفت.

وی افزود: این امر یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی، استقرار سامانه های گندزدایی، بهداشتی و سالم سازی در منابع تامین آب و شبکه توزیع آب روستایی بود بر همین اساس کلیه تجهیزات گندزدایی سنتی و قدیمی و معیوب در روستاها جمع آوری و سامانه ها و تجهیزات جدید (با استفاده از کلریناتورهای مایعی) در این روستاها جایگزین شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تجهیزات کلرزنی و گندزدایی جدید همچنین در روستاهایی که اصلاً فاقد سامانه های سالم سازی و گند زدایی بودند، استقرار یافت و به این ترتیب تمام روستاها در بحث مهم سالم سازی و کیفیت آب ساماندهی شدند.

نامداری با اشاره به حذف کلرزن های گازی در بعضی از روستاهای آسارا که پیش از این از آنها استفاده می شد، بیان کرد: کلر زنی های گازی به علت مخاطراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های بهداشتی آب شرب به روستاهای آسارا رسید

سامانه های بهداشتی آب شرب به روستاهای آسارا رسید