مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-30سياسي

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس


ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان استان در مجلس به دلیل عدم پی گیری یک مطالبه گلایه دارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج ناظران جهاد کشاورزی از بی تفاوتی نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نسبت به خود گلایه دارند.

 آن ها می گویند برخی از ناظران جهاد کشاورزی استان سالهاست بلاتکلیف مانده اند و گوش شنوایی صدای مطالبه گری آنان را نمی شود.

آن ها می گویند این روزها از آن همه وعده های بی سرانجام خسته ایم ناظرین زحمتکش جهاد کشاورزی که خواسته ای معقول و مطالبه ای به حق دارند اما کسی پاسخگو و پیگیر نیست.

  آن ها می گویند حمایت و پیگیری از طرح ناظرین جهاد کشاورزی برای ورود به صحن علنی مجلس و رفع ایرادات آن یکی از خواسته های ماست.

همچنین تخصیص بودجه طرح از منابع مالی معتبر وزارت جهاد کشاورزی و برنامه توسعه هفتم (بند ج ماده 124 قانون خدمات مدیریت کشوری که جایگزینی 1 نفر جدید به ازای خروج 3 نفر بصورت بازنشستگی بازخرید شود.

آن ها گلایه دارند چرا نمایندگان مجلس استان  پاسخگوی ناظرین جهاد کشاورزی نیستند  در بهمن 1400 طی تجمعی مقابل استانداری  ناظرین مطالبه گر جهاد کشاورزی خواستار پاسخگویی نمایندگان مجلس در خصوص چرایی عدم تصویب طرح ناظرین جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس شدند اما در خصوص پیگیری و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس

انتقاد و گلایه ناظرین کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از نمایندگان مجلس