مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-30اقتصادي

رشد سرانه فضای فرهنگی خراسان شمالی در دولت سیزدهم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سرانه فضای فرهنگی استان در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته و از ابتدای دولت تاکنون 27 هزار و 700 مترمربع پروژه به بهره برداری و یا در دست اقدام و تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه سرانه فضای فرهنگی استان در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته، اظهارکرد: از ابتدای دولت تاکنون 27 هزار و 700 مترمربع پروژه به بهره برداری و یا در دست اقدام و تکمیل است.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون 2 هزار و 50 مترمربع افتتاح پروژه در حوزه فرهنگ و ارشاد استان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: بهره برداری مجتمع فرهنگی هنری جاجرم با زیر بنای یک هزار و 50 مترمربع با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال، افتتاح فاز دوم کتابخانه عمومی مانه و سملقان با زیر بنای یک هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از جمله پروژه های افتتاح شده در دولت سیزدهم بوده اند.

صادقی ادامه داد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با زیر بنای 2 هزار و 200 مترمربع، تکمیل کتابخانه عمومی اسفراین با زیر بنای 2 هزار و 200 مترمربع و اعتباری بالغ بر 8 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سرانه فضای فرهنگی خراسان شمالی در دولت سیزدهم

رشد سرانه فضای فرهنگی خراسان شمالی در دولت سیزدهم