مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-30سياسي

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است


لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت حقوق دانشجویان است.

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت حقوق دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمد رضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در گفتگویی با اشاره به سوء استفاده سیاسی برخی جریان ها و احزاب داخلی و معاندین خارج کشور از موضوع لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که به دلیل رکود علمی صورت گرفته است، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید دفاع تمام عیار از حقوق و منزلت همه اساتید را تکلیف خود دانسته و آنرا به عنوان یک مطالبه جدی پیگیری می کند اما در عین حال اجازه نمی دهد عده ای فرصت طلب از این موضوع کاملا حقوقی و قانونی به بهره برداری سیاسی بپردازند.

وی افزود: لغو قرارداد تعدادی از اساتید دانشگاه ها که تعدادشان نیز بسیار اندک است، در راستای رشد علمی کشور و حقوق اساتید فرهیخته و در واقع رعایت حقوق دانشجویان است چراکه وقتی استادی در زمینه علمی نمی تواند حداقل رشد و رتبه خویش را کسب نماید در واقع حقوق سایر اساتید ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است

لغو قرارداد با برخی اساتید در راستای رشد علمی است