مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 00:302023-09-17ورزشي

تصمیم داور و هیات ژوری مبارزه یزدانی و تیلور درست بود؟


داور بین المللی کشتی تصمیم هیات ژوری در لحظه تاثیرگذار مبارزه دیوید تیلور و حسن یزدانی را درست دانست.

- جی پلاس و به نقل از طرفداری؛ فینال وزن 86 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان مطابق انتظار با رویارویی دو چهره نامدار برگزار شد.

پادشاه ایرانی و جادوگر آمریکایی با سابقه قهرمانی جهان و المپیک برای ششمین بار برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت دیوید تیلور پنجمین پیروزی خود را برابر حسن یزدانی جشن گرفت.

حسن یزدانی با اخطاری که داور مسابقه به دیوید تیلور داد، یک بر صفر پیش افتاد ولی مهمترین و تعیین کننده ترین صحنه، در فاصله 30 ثانیه مانده به پایان وقت اول رقم خورد؛ جایی که تیلور زیر گرفت و در ادامه یزدانی، کنده حریف را بالا کشید.

ابتدا داور وسط، نتیجه را پنج بر یک به سود یزدانی اعلام کرد اما هیات ژوری بعد از بازبینی صحنه، ورق را پنج بر سه به نفع تیلور برگرداند.

در وقت دوم نیز جادوگر آمریکایی که دو دوره قهرمانی جهان و طلای المپیک 2002 توکیو را در کارنامه داشت با کسب چهار امتیاز دیگر، 9 بر سه پیش افتاد و در ثانیه های پایانی هم یزدانی را میان بهت کادر فنی و کشتی دوستان ایرانی ضربه فنی کرد.

مهدی صدوقی در خصوص اینکه به نظر می رسید هیات ژوری چندین بار نظر خود را تغییر داد، به طرفداری گفت: تغییر نتیجه روی اسکوردبورد ممکن است اشتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم داور و هیات ژوری مبارزه یزدانی و تیلور درست بود؟

تصمیم داور و هیات ژوری مبارزه یزدانی و تیلور درست بود؟