مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-29اقتصادي

یک کارخانه کاشی بعد از 17 سال در استان سمنان بازگشایی شد


استاندار سمنان از راه اندازی 127 واحد کاملاً راکد طی دولت سیزدهم در استان خبر داد و گفت: راه اندازی یک کارخانه کاشی بعد از 17 سال رکود، - یکی از این موارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در هفته دولت 1402 به میزبانی دانشگاه این شهرستان بیان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار 71 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 523 میلیارد تومان افتتاح و 20 پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر 324 میلیارد تومان فعال خواهند شد.

وی افزود: بیش از 500 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام از ابتدای آغاز به کار دولت در کشور وجود داشت، دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه ها گام برداشته و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ زنی نشد.

استاندار سمنان گفت: در راستای گره گشایی از کار مردم، طی دو سال گذشته به 327 روستا سفر انجام و بیش از 500 مصوبه برای حل مشکلات و موانع، در نظر گرفته شد.

هاشمی با بیان اینکه امروز با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد احیای واحدهای راکد استان، کارخانه کاشی پس از 17 سال به چرخه تولید بازگشت، تاکید کرد: اجرای 30 هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقای اقتصادی و تحول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارخانه کاشی بعد از 17 سال در استان سمنان بازگشایی شد

یک کارخانه کاشی بعد از 17 سال در استان سمنان بازگشایی شد