مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-27ورزشي

بازگشایی مدارس اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است


بازگشایی مدارس در اول مهرماه امسال به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حمیدی نژاد، ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای با تاکید بر ضرورت بسترسازی برای بیان هدفمند و دقیق دستاوردها و موفقیت های دولت سیزدهم در ایام هفته دولت اظهار کرد: انعکاس موفقیت های شاخص دولت سیزدهم در حوزه های مختلف و به خصوص آموزش و پرورش باید به یک اولویت در ایام هفته دولت مبدل شود.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت توضیح داد: یکی از کارکردهای گرامیداشت هفته دولت فرصت یافتن دولتمردان برای بیان دستاوردها و موفقیت های دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته است.

حمیدی نژاد ادامه داد: مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان نیز موفقیت های شاخصی در حوزه افزایش سرانه فضای ورزشی دانش آموزی، توسعه کمی - کیفی مدارس فنی حرفه ای و کاردانش و توانمندسازی معلمان داشته که تنها بخشی از موفقیت های آموزش و پرورش خوزستان در یک سال گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت های ستاد استانی پروژه مهر در این استان یادآور شد: بازگشایی باشکوه مدارس در اول مهرماه امسال به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت استان قرار دارد و بر این اساس همه امکانات و ظرفیت های استانی بسیج خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است

بازگشایی مدارس اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است