مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-17سياسي

واکنش یک نماینده مجلس به اخراج تعدادی از بازرسان آژانس انرژی اتمی


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اخراج بخشی از بازرسان آژانس انرژی اتمی حاکی از آن است که دیگر زمان بزن دررو تمام شده است.

- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اخراج بخشی از بازرسان آژانس انرژی اتمی حاکی از آن است که دیگر زمان بزن دررو تمام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباسی نمانیده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: بیانیه گستاخانه و زیاده خواهانه تروییکای اروپایی و آمریکا با پاسخ قاطع ایران مواجه گردید و یک سوم بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از ایران اخراج شدند.

این اخراج یعنی با یک دولت همسو و واداده طرف نیستید و دیگر زمان بزن دررو تمام شده، پس مراقب باشید دست از پا خطا نکنید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات وین روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که انگلیس، آلمان و فرانسه به اطلاع اتحادیه اروپا رسانده اند که خواستار حفظ تحریم های موشک های بالستیک علیه ایران هستند.

آمریکا نیز در حمایت از تصمیم متحدان اروپایی اش اعلام کرده است، ما با متحدان و شرکایمان، از جمله اروپا، در زمینه تصمیمشان برای روزی که تاریخ تحریم های موشکی و تسلیحاتی ایران پایان می یابد، هماهنگی و همکاری تنگاتنگی داریم و در ادامه، اقدامات منع اشاعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک نماینده مجلس به اخراج تعدادی از بازرسان آژانس انرژی اتمی

واکنش یک نماینده مجلس به اخراج تعدادی از بازرسان آژانس انرژی اتمی