مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-26بين الملل

لوکاشنکو: حمایت های بلاروس از سوریه ادامه خواهد داشت


رییس جمهور بلاروس در سخنانی به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان مینسک و دمشق، بر ادامه حمایت ها از سوریه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس امروز به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک با سوریه، بیانیه ای صادر کرد.

وی تاکید کرد: بلاروس آمادگی کامل دارد که در روند بازسازی سوریه از دمشق پشتیبانی کند.

رییس جمهور بلاروس ضمن تبریک به بشار اسد رییس جمهور سوریه به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان دمشق و مینسک، افزود: بلاروس در زمان سختی ها همواره دست یاری به سوی سوریه دراز کرده و همچنان به حمایت از ملت دوست و برادر سوریه در دوران بازسازی این کشور پس از جنگ، ادامه خواهد داد.

لوکاشنکو در ادامه از تقویت قابل ملاحظه روابط سوریه و بلاروس طی 30 سال اخیر ابراز خرسندی کرد و گفت: این روابط بر مبنای دوستی و اعتماد متقابل در بخش های متعددی نظیر تجارت، آموزش، فرهنگ و ورزش شاهد پیشرفت های جدی بوده است.

رییس جمهور بلاروس ضمن تاکید بر دستاوردهای مثبت دو کشور در زمینه رویارویی با چالش های عصر کنونی، افزود: ما همچنان به همکاری دوجانبه با سوریه در مسائل مختلف و سطوح بین المللی ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکاشنکو: حمایت های بلاروس از سوریه ادامه خواهد داشت

لوکاشنکو: حمایت های بلاروس از سوریه ادامه خواهد داشت