مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-07اجتماعي

تداوم خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین تا بازگشت آخرین زائر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه اربعین فراجا که در مرز خسروی با حضور جمعی از فرماندهان مرزبانی عراق برگزار شد، - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از تداوم خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین تا بازگشت آخرین زائر از سفر کربلای معلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماع خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه اربعین فراجا که در مرز خسروی با حضور جمعی از فرماندهان مرزبانی عراق برگزار شد، اظهار کرد: به فضل الهی امسال رکورد حضور در مراسم اربعین شکسته شد و بیش از چهار میلیون زائر ایرانی در این همایش معنوی و بزرگ حضور یافتند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز بیش از سه میلیون زائر به کشور بازگشته اند و کمتر از یک میلیون نفر هنوز در این سفر معنوی در عتبات عالیات به سر می برند.

فرمانده کل فراجا با اشاره به حضور همه جانبه پلیس از آغاز مأموریت اربعین در میدان خدمت رسانی به زائران، تاکید کرد: خدمات رسانی همکاران ما به زائران تا بازگشت آخرین نفر آن ها همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

رادان با اشاره به همکاری بسیار خوب مسئولان عراقی با زائران ایرانی، گفت: تسهیل گری های آن ها باعث شد تا زوار امسال راحت تر به این سفر معنوی مشرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین تا بازگشت آخرین زائر

تداوم خدمات رسانی پلیس به زائران اربعین تا بازگشت آخرین زائر