مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-20سياسي

استقامت کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد


استاندار کرمانشاه استقامت را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان و اظهار کرد: استقامت، آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه استقامت را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان و اظهار کرد: استقامت، آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد قرار دهد.

محمدطیب صحرایی، امروز(29 شهریور) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله کرمانشاه، اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان به دست آمده و امروز کسی تردید ندارد که اگر شهدا و ایثارگران نبودند، اقتدار کنونی را در کشور نداشتیم.

صحرایی استقامت در راه خیر را رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمن بعثی عنوان کرد و افزود: استقامت همه آن چیزی است که می تواند کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

وی از خانواده های شهدا و ایثارگر به عنوان الگوهای خوبی برای استقامت در راه خیر یاد و تاکید کرد: همواره نیاز به یادگیری از این عزیزان داریم.

صحرایی همچنین با مقایسه شرایط کنونی کشور با سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با یک نگاه کوتاه به گذشته این مرز و بوم درمی یابیم که جایگاه امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با دوران قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد

استقامت کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد