مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:112023-09-17اقتصادي

قدیمی ترین کتابخانه زنجان، نونوار می شود


محمد رضاخانی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان در گفت وگو با فارس از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و بهسازی کتابخانه عمومی سهروردی زنجان خبر داد.

  مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه این کتابخانه نخستین و قدیمی ترین کتابخانه عمومی استان زنجان است، اظهار کرد: کتابخانه عمومی سهروردی در سال 1356 در مرکز شهر به بهره برداری رسیده و قدمتی 46 ساله دارد.

   وی افزود: مخزن این کتابخانه دارای بیش از 30 هزار نسخه کتاب است و در 4 طبقه، در زمینی به مساحت 380 متر مربع و زیربنای حدودا یک هزار متر، به مراجعین خدمت رسانی کرده است.

  رضاخانی ضمن اشاره به اینکه پروژه به پیمانکار تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: پیرو مطالبه جدی شهروندان و اهالی فرهنگی استان، عملیات بازسازی و بهسازی این کتابخانه از شهریور ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

   مدیر کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در فرآیند بازسازی این کتابخانه رویکرد نوین ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی مدنظر قرار گرفته است، ادامه داد: عملیات بازسازی و بهسازی این کتابخانه شامل تعمیرات اساسی در بخش ابنیه، به روزرسانی تجهیزات، فضاسازی مدرن و افزودن بخش کلینیک خواندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین کتابخانه زنجان، نونوار می شود

قدیمی ترین کتابخانه زنجان، نونوار می شود