مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-26سياسي

مراسم جشن عاطفه ها در زنجان آغاز شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: جشن عاطفه ها از یکم شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: جشن عاطفه ها از یکم شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

روح اله صالحی صبح امروز (4 شهریورماه) با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه ها، گفت: با عنایت به ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت ‍های اجتماعی جشن عاطفه ها برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این نهاد به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها و بسترسازی برای تأمین بخشی از هزینه های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش آموزان عزیز تحت حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: بر همین اساس در سال جاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا 15 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جشن عاطفه ها در زنجان آغاز شد

مراسم جشن عاطفه ها در زنجان آغاز شد