مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-15سياسي

دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است


رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن دو نقطه اساسی یعنی «وحدت ملی» و «امنیت ملی» ایرانیان را هدف گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با تقدیر از مردم و هیئات مذهبی شهرستان در برپایی مراسم عزاداری و اربعین حسینی اظهار داشت: امسال اربعین به زیباترین صورت برگزار شد و به پرشکوه ترین اربعین تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بعضی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، افزود: 30 درصد جمعیت شرکت کننده در اربعین نوجوانان بودند، بیش از سه برابر جمعیتی که از ایران برای زیارت اربعین مشرف شدند، داخل کشور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین شرکت کردند.

موسوی با بیان اینکه نماز جمعه دشمن را ناامید می کند، افزود: نماز جمعه جایی است که باید دل های مومنان سرشار از صلابت و شجاعت باشد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند، معلومات اطلاعاتی ما نشان می دهد دولت آمریکا مجموعه ای برای بحران سازی در کشور ها از جمله ایران ایجاد کرده که مأموریت آن یافتن و تحریک نقاطی است که به نظر آن ها می تواند باعث بحران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است

دشمن وحدت و امنیت ملی را هدف گرفته است