مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-20سياسي

رییس سازمان سینمایی: قوه قضاییه درباره هنرمندان کشف حجاب کرده تصمیم می گیرد


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور گفت: پرونده هنرمندانی که در عرصه فعالیت های خیابانی و «اغتشاشات» حضور فیزیکی داشتند، مختومه شده و مورد عفو رهبری قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس سازمان سینمایی در حاشیه جشن مهر سینمای ایران در مشهد گفت: تصمیم گیری درباره برخی هنرمندانی که کشف حجاب کردند از عهده وزارت ارشاد خارج و در اختیار قوه قضاییه است.

محمد خزاعی چهارشنبه شب در جشن سینمای مهر ایران در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد در جمع خبرنگاران افزود: امشب شاهد افتتاحیه دومین جشن سینمای مهر ایران از مشهد هستیم؛ حرکتی که از سال قبل در کشور شروع شد و جزو برنامه های دولت سیزدهم بود و امسال افتتاحیه آن را از مشهد و در کنار مضجع شریف امام رئوف داشتیم و تا 13 مهرماه این رویداد در 31 استان دیگر برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در جشن مهر سینمای ایران کارنامه یکساله استان ها بررسی می شود و به بهانه این جشن، افرادی که یکسال در عرصه سینمای استان اعم از ساخت فیلم یا زیرساخت ها و کارهای فنی آن فعالیت داشتند یا به فضای سینمای ایران در قالب پژوهش ها و فعالیت های جنبی کمک کرده یا هنرمندانی که فوت شده اند، معرفی و تجلیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی: قوه قضاییه درباره هنرمندان کشف حجاب کرده تصمیم می گیرد

رییس سازمان سینمایی: قوه قضاییه درباره هنرمندان کشف حجاب کرده تصمیم می گیرد