مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:212023-08-31حوادث

انهدام باند 16 نفره سارق موتورسیکلت در هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تشکیل چند اکیپ مجرب به محل های وقوع سرقت عزیمت که در بررسی های میدانی انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت ها در ساعات پایانی شب انجام شده و متهمان با تشکیل باند حرفه ای با موتور سیکلت به صورت سه نفره با پوشش ماسک و نقاب اقدام به تعقیب راکبین موتور سیکلت های پاکشتی که اغلب نوجوان بودند کرده و در مکان های خلوت با تهدید چاقو و ضرب و شتم آنان اقدام به سرقت موتورسیکلت کرده و از محل متواری شده اند.

سردار علی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد : با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین رصد دقیق محل های وقوع جرم در سه عملیات جداگانه 16 نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه که دارای سوابق متعدد کیفری بودند شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاههای متهمان 15 دستگاه موتورسیکلت پاکشتی مسروقه کشف و ضمن اقرار اعضا این باند به 28 فقره سرقت موتورسیکلت، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه استفاده از این گونه موتورها بویژه برای نوجوانان و افراد خردسال ممنوع می باشد، به عموم شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 16 نفره سارق موتورسیکلت در هرمزگان

انهدام باند 16 نفره سارق موتورسیکلت در هرمزگان