مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-26دانش

گرگان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن


رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گلستان از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن با همکاری انجمن بتن ایران (ICI) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گلستان از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن با همکاری انجمن بتن ایران (ICI) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبرداد.

سیدعرفان حسینی صبح امروز شنبه 4 شهریور ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، در خصوص چگونگی برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن به میزبانی دانشگاه آزاد گرگان اظهار کرد: این مسابقات 6 مهرماه سال جاری با همکاری انجمن بتن ایران (ICI) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه علمی با هدف ایجاد انگیزه و پویایی در دانشجویان برای پیگیری دروس تئوری به صورت عملی و کاربردی برگزار می شود، ادامه داد: آشنایی عمومی جامعه مهندسی با تکنولوژی بتن های ویژه و نحوه تولید و فرآوری آن، توسعه و گسترش ارتباط صنایع و پژوهشگران، ایجاد نشاط علمی در دانشجویان برای پرسشگری و پژوهش، تخصیص بستری تخصصی برای پیگیری آخرین پژوهش های علمی در زمینه توسعه بتن به صورت عملی، توسعه رویکردهای دوستدار محیط زیستی در صنعت ساختمان، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مجموعه پیشرو در توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرگان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن

گرگان میزبان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن