مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-12سياسي

واکسیناسیون 20 هزار رأس دام سبک توسط واکسیناتور جوان ایوانی


واکسیناتور جوان ایوانی تاکنون واکسیناسیون 20 هزار رأس دام سبک را علیه بیماری تب برفکی انجام داده است.

- خانم فاطمه رهبر با 22 سال سن دارای مدرک کارشناسی دامپزشکی از جمله جوانانی است که این روزها در شهرستان ایوان در قالب طرح برون سپاری خدمات واکسیناسیون دامپزشکی مشغول به کار شده است.

خانم رهبر درباره فعالیت و نحوه کار خود می گوید: سه سال بود که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه دنبال شغل می گشتم، تا اینکه با طرح خدمات برون سپاری واکسیناسیون دامپزشکی استان آشنا شدم و در تابستان امسال بعد از حمایت مدیرکل دامپزشکی استان و شهرستان ایوان، کارت مایه کوبی خود را دریافت و مشغول واکسیناسیون در روستاها و مناطق مختلف شهرستان ایوان شدم.

این واکسیناتور جوان ایوانی افزود: تاکنون در 13 روستا بیش از 10 هزار راس طیور را علیه بیماری نیوکاسل واکسینه کردم همچنین واکسیناسیون 20 هزار راس دام سبک را علیه بیماری تب برفکی انجام شده است.

وی یادآور شد: طی 2 ماه گذشته از صبح تا غروب در روستاهای دورافتاده ایوان در گرما و راه های سخت مشغول کار واکسیناسیون دام های عشایر هستم و به این کار علاقمند می باشم.

خانم رهبر توضیح داد: برون سپاری خدمات دامپزشکی فرصتی به من داد تا هم به شغل مورد علاقه خود برسم و هم درآمدی برای خود کسب کنم، از مسئولان دامپزشکی استان انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 20 هزار رأس دام سبک توسط واکسیناتور جوان ایوانی

واکسیناسیون 20 هزار رأس دام سبک توسط واکسیناتور جوان ایوانی