مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 10:412023-09-08سياسي

وحیدی: خیرین برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، احمد وحیدی امروز در نشست با خیرین، معتمدین و مسئولین گراش با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکل یک نفر، مشکل همه است و برای حل آن همه می بایست کمک کنند، اظهار داشت: این نوع فرهنگ جامعه ساز است.

وی با تقدیر از روحیه خیرخیز بودن مردم این منطقه، برلزوم حفظ روحیه نیک اندیشی تأکید کرد و افزود: برای ترویج کمی و کیفی کارهای خیر، بهتر است که همگان درگیر انجام کار خیر باشند و نمونه بارز آن برگزاری مشارکتی مراسم اربعین است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اربعین یک شاخه جدید از کار خیر را برای ما باز کرد، ادامه داد: انسانی که وارد کار خیر هدفمند می شود، آخرت خود را تضمین می کند.

وحیدی با اذعان به اینکه افرادی که امروزه می خواهند اسلام را بکوبند، اخیراَ می گویند؛ بهشت زوری، حجاب اجباری ، از فرهنگ اسلامی بدور هستند، تصریح کرد: کسی را به زور به بهشت نمی برند اما اگر فردی را به امر خیر تشویق کردید، آیا چیز بدی است؟! وی با اشاره به اینکه برخی ها سعی می کنند با استفاده از الفاظی مردم را نسبت به اصالت ها جبهه گیری کنند، عنوان کرد: این نوع حرکت، خلاف معنویت و اخلاق است.

وزیر کشور با بیان اینکه درباره حجاب نیز با اضافه کردن کلمه اجبار به آن، مردم را نسبت به این مسئله بدبین می کنند، یادآور شد: رعایت قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: خیرین برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند

وحیدی: خیرین برای ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند