مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 05:052023-08-26اقتصادي

افتتاح 21پروژه گاز رسانی صنعتی در زنجان در هفته دولت


مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 21 طرح گازرسانی در بخش صنعتی و تولیدی در استان زنجان بهره برداری می رسد.

- رحیم سلیمانی نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان زنجان 68 مورد در بخش های مختلف صنعتی و تولید، مسکونی و سایر پروژه ها است که با صرف اعتبار 321 میلیارد و 771 میلیون تومان اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر تبیین منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) افزود: توسعه گاز رسانی در بخش های صنعتی و تولیدی موجبات رشد اقتصادی و توسعه پایدار را در جامعه فراهم می کند.

 وی اذعان داشت: به مناسبت هفته دولت 21 واحد صنعتی و تولیدی در استان با صرف اعتبار بیش از 6 میلیارد و 211 میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

  سلیمانی نژاد افزود: با افتتاح 21 واحد صنعتی مجموع واحدهای صنعتی و تولیدی بهره مند از گاز طبیعی به 2 هزار و 465 واحد می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه طرح گازرسانی واحدهای صنعتی قابل افتتاح در شهرستان زنجان 11 واحد، شهرستان سلطانیه 4 واحد، شهرستان ابهر 2 واحد، شهرستان طارم 2 واحد و شهرستان های خرمدره و خدابنده هر کدام یک واحد صنعتی است، ادامه داد: گازرسانی به 100 واحد صنعتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 21پروژه گاز رسانی صنعتی در زنجان در هفته دولت

افتتاح 21پروژه گاز رسانی صنعتی در زنجان در هفته دولت