مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-19سياسي

افتتاح 99 پروژه آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس


معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 99 پروژه آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سعید برومند زاده در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: استکبار جهانی بعد از انقلاب اسلامی اقدامات علیه نهال نوپای انقلاب اسلامی انجام دادند و نتیجه نگرفتند با حمله نظامی به وسیله رژیم بعث به بهانه اختلافات مرزی جنگ را شروع کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن تلاش کرد با حمله نظامی انقلاب ما را ناکارآمد نشان دهد، افزود: رژیم بعث که به عنوان یک ابزار در دست استکبار بود حمایت های بین المللی، اقتصادی، تجهیزاتی و تسلیحاتی و حمایت های سیاسی کشورهای مختلف جهان را به همراه داشت غافل از اینکه ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) همه نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

وی با بیان اینکه اگر امروز انقلاب اسلامی را با گذشته مقایسه کنیم می بینیم جمهوری اسلامی چه دستاوردهای بزرگی بعد از جنگ به دست آورد که وظیفه اصحاب رسانه تبیین این دستاوردها، گفت: هشت سال دفاع مقدس شاید خسارت هایی به همراه داشت اما دستاوردهای زیادی برای انقلاب اسلامی به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 99 پروژه آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس

افتتاح 99 پروژه آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس