مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-30بين الملل

حرف های در گوشی بایدن: «احساس خستگی می کنم»!


در بحبوحه نظرسنجی ها و گزارش هایی درباره سن جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و اینکه او برای ادامه مسیر «بسیار پیر» به نظر می رسد، کتابی در دست چاپ است که می گوید بایدن به طور پنهانی اذعان کرده برای ادامه راه «احساس خستگی» می کند.

- در بحبوحه نظرسنجی ها و گزارش هایی درباره سن جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و اینکه او برای ادامه مسیر بسیار پیر به نظر می رسد، کتابی در دست چاپ است که می گوید بایدن به طور پنهانی اذعان کرده برای ادامه راه احساس خستگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، فرانکلین فوئر نویسنده آمریکایی در آخرین کتابش تحت عنوان آخرین سیاستمدار: درون کاخ سفید جو بایدن و تقلا برای آینده آمریکا که انتظار می رود در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) منتشر شود، نوشت: این مسئله شوکه کننده بود که او تعداد اندکی از جلسات صبحگاهی را شرکت می کرد و یا پیش از ساعت 10 صبح ریاست تعداد کمی از رویدادهای عمومی را برعهده می گرفت.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است: شخصیت و رفتار کلی او بیانگر ضعف جسمانی و کسالت در قوای ذهنی اش بود که هیچ قرص و یا رژیم ورزشی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

او گاهی در خلوت اقرار می کرد که احساس خستگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های در گوشی بایدن: «احساس خستگی می کنم»!

حرف های در گوشی بایدن: «احساس خستگی می کنم»!