مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-26اقتصادي

بابل رتبه نخست پرورش ماهیان گرمابی را در شمال کشور دارد


رییس اداره شیلات بابل با اشاره به اینکه بابل رتبه نخست پرورش ماهیان گرمابی شمال کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: از محل سفرریاست جمهوری 12 میلیارد و 700 میلیون تومان به حوزه شیلات بابل اختصاص یافت.

- ایسنا/مازندران رییس اداره شیلات بابل با اشاره به اینکه بابل رتبه نخست پرورش ماهیان گرمابی شمال کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: از محل سفرریاست جمهوری 12 میلیارد و 700 میلیون تومان به حوزه شیلات بابل اختصاص یافت.

رییس اداره شیلات شهرستان بابل امروز 4 شهریور به مناسبت هفته دولت در مراسم افتتاح فاز دوم بنگاه تولیدی پرورش ماهیان خاویار آهنگرکلای بابل اظهار کرد: این بنگاه تولیدی دارای 9 استخر به قطر 9 متر با مساحت مفید 450 مترمربع به پرورش ماهیان خاویار گونه فیل ماهی که مقاوم تر از ماهیان گرم آبی و سردآبی یکی از پنج نمونه خاویار موجود در دریای خزر اختصاص دارد .

کمیل آری با اشاره به اینکه برداشت این ماهیان بعد از وزن 10 کیلو امکان پذیر است، افزود: از برج 7 سال گذشته رهاسازی این ماهیان با وزن یک کیلو انجام شد.

وی از ارز آوری پرورش ماهیان خاویار بیش از ارزآوری صنعت نفت در کشور خبر داد و تصریح کرد: در شهرگتاب بیش از 600 تن تولید انواع ماهیان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل رتبه نخست پرورش ماهیان گرمابی را در شمال کشور دارد

بابل رتبه نخست پرورش ماهیان گرمابی را در شمال کشور دارد