مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-03سياسي

پیاده روی اربعین نمایش قدرت اسلام است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیاده روی اربعین نمایش قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا (ع) و پیروی از امام حسین(ع) است.

- مشهد ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: پیاده روی اربعین نمایش قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا (ع) و پیروی از امام حسین(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد سلطانی صبح یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های مراسم جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین حرکتی بی نظیر در دنیاست و در هیچ مذهب و مسلکی سابقه ندارد که نمایش قدرت اسلام و عشق به سیدالشهدا (ع) و پیروی از امام حسین (ع) است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین روز 15 شهریور از میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی در مشهد برگزار می شود.

وی در ادامه همچنین افزود: این همایش از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 در خیابان امام رضا (ع) برگزار می شود.

سلطانی ادامه داد: 110 موکب در طول مسیر فعال هستند و خدمت رسانی خواهند کرد و قرائت زیارت اربعین، تعزیه خوانی و چهارپایه خوانی برخی از برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نماز ظهر روز اربعین نیز به جماعت در محل میدان بسیج و مقابل مسجد جفایی خیابان امام رضا (ع) اقامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین نمایش قدرت اسلام است

پیاده روی اربعین نمایش قدرت اسلام است