مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-10فرهنگي

نظر منتقدان درباره برندگان ونیز 80/ انتخاب بازیگوشانه یا منطقی؟


در حالی فیلم «بیچاره ها» ساخته یورگوس لانتیموس با بازی اما استون برنده شیر طلایی ونیز 2023 شد که منتقدان از پیش شانس زیادی برای این فیلم در نظر گرفته بودند.

- در حالی فیلم بیچاره ها ساخته یورگوس لانتیموس با بازی اما استون برنده شیر طلایی ونیز 2023 شد که منتقدان از پیش شانس زیادی برای این فیلم در نظر گرفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، شب پیش در ایستگاه پایانی جشنواره ونیز 2023 فیلم فانتزی بیچاره ها که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته بود، جایزه برتر گروه داوران به ریاست دمین شازل را به خود اختصاص داد و در عین حال ریوسکه هاماگوچی، آگنیسکا هالند و متئو گارونه هم بی نصیب نماندند.

در حالی که کارشناسان در آخرین روزهای جشنواره فیلم ونیز پیش بینی های خود را درباره مدعیان شیر طلای جشنواره انجام می دادند، اتفاق نظر کلی این بود که همه چیز به این بستگی دارد که هیات داوران مسابقه به ریاست دمین شازل در چه شرایطی دست به انتخاب می زنند؟ انتخابی از سر بازیگوشی؟ که در این صورت یورگوس لانتیموس با بیچاره ها انتخاب اصلی خواهد بود و یا انتخابی از سر منطق که می تواند جایزه را به سمت یکی از 2 فیلم درباره بحران جهانی مهاجران یعنی متئو گارونه با کاپیتان من و مرز سبز ساخته آگنیسکا هالند ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر منتقدان درباره برندگان ونیز 80/ انتخاب بازیگوشانه یا منطقی؟

نظر منتقدان درباره برندگان ونیز 80/ انتخاب بازیگوشانه یا منطقی؟