مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-29اقتصادي

افتتاح و بهره برداری پنج طرح پزشکی در اسدآباد


شامگاه ششمین روز هفته دولت با حضور رییس سازمان اورژانس کشور پنج طرح پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان شامگاه ششمین روز هفته دولت با حضور رییس سازمان اورژانس کشور پنج طرح پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به افتتاح و بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس 115 جاده ای پیرملو، مهمترین طرح افتتاح شده شامگاه ششمین روز هفته دولت با حضور رییس سازمان اورژانس کشور در شهرستان اسدآباد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در آیین افتتاح این طرح گفت: این پروژه در زمینی به متراژ 130مترمربع و با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تأمین اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی و درآمد اختصاصی احداث شده است.

دکتر الهه عزتی جمعیت تحت پوشش این پایگاه امداد جاده ای را 9500 نفر شامل 34 روستا برشمرد و بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در بهمن ماه سال 99 آغاز شده و امروز در هفته دولت با حضور رییس سازمان اورژانس کشور به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اسدآباد هفت پایگاه امداد فوریت های پزشکی شامل پنج پایگاه امداد جاده ای و دو پایگاه امداد شهری در مجموع با حدود 50 نیرو و سه کد پشتیبان دارای فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری پنج طرح پزشکی در اسدآباد

افتتاح و بهره برداری پنج طرح پزشکی در اسدآباد