مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:372023-08-28سياسي

دستور محسنی اژه ای برای خدمت رسانی حداکثری به زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (6 شهریور) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، - رییس قوه قضاییه به تمامی مسئولان قضایی بویژه مسئولان قضایی شهر های مرزی دستور داد تا نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی به زوار اربعین و تسهیل امور آنان به کار ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امروز دوشنبه (6 شهریور) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند متعال مسئلت کرد تا زیارت امام حسین (ع) و توفیق خدمت رسانی به زوار اربعین را نصیب همه انسان ها و مشتاقان و شیفتگان مکتب سرخ شهادت و عاشورا بگرداند.

رییس دستگاه قضا همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین حسینی به تمامی مسئولان قضایی بویژه مسئولان قضایی شهر های مرزی دستور داد تا نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی به زوار اربعین و تسهیل امور آنان به کار ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به رییس جمهور و همه دولتمردان تبریک و تهنیت گفت و از محضر خداوند توفیقات آنان را در خدمت به نظام اسلامی و مردم مسئلت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور محسنی اژه ای برای خدمت رسانی حداکثری به زائران اربعین

دستور محسنی اژه ای برای خدمت رسانی حداکثری به زائران اربعین