مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:432023-09-04اقتصادي

ویلچر های تولیدی یک شرکت دانش بنیان به صورت رایگان در اختیار زائرین اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف شناسایی نیازها و ضرورت ها در مسیر پیاده روی اربعین و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، فناور، - یک شرکت دانش بنیان که پیش از این توانسته بود ویلچر های مدرن کربنی بسازد و آن را به بازار های خارجی از جمله بازار اروپا صادر کند، این ویلچر ها را به صورت رایگان در اختیار زائرین اربعین قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف شناسایی نیازها و ضرورت ها در مسیر پیاده روی اربعین و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، فناور، خلاق و استارت آپی دارای محصولات و خدمات ویژه برای خدمت رسانی به زائران اربعین رویداد همکاری فناورانه در خدمت رسانی به زائرین اربعین به همت صندوق نوآوری در تاریخ 23 مردادماه جاری برگزار شد.

در این رویداد و نمایشگاه، دستاوردهای 51 شرکت دانش بنیان در معرض دید بازدیدکنندگان از جمله نهادها و سازمان های همکار در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی قرار گرفت.

شرکت دانش بنیان آوا یکتا سامانه نوین (آویتا) که در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی فعالیت دارد، در سال های اخیر توانسته است به روزترین ویلچرهای کربنی را تولید و روانه بازار کند.

محصول این شرکت به واسطه فوق سبک بودن، کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابتی توانسته است بازارهای جهانی از جمله بازار کشورهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلچر های تولیدی یک شرکت دانش بنیان به صورت رایگان در اختیار زائرین اربعین حسینی

ویلچر های تولیدی یک شرکت دانش بنیان به صورت رایگان در اختیار زائرین اربعین حسینی