مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-14اقتصادي

2 هزار و 850 بازرسی از کارگاه های کرمانشاه برای نظارت بر حفظ و صیانت نیروی کار


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تا مرداد امسال 2 هزار و 850 بازرسی از کارگاه های مختلف استان انجام شده که 950 مورد از آن در حوزه ساختمان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، واحد کارگاه ساختمانی مربوط به حوزه ساخت و ساز شهری به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی توسط سازنده مربوطه و احتمال وقوع حادثه،در بازرسی های به عمل آمده از کارگاه های ساختمانی استان کرمانشاه پلمب شد.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از افزایش بازدید بازرسی وضعیت ایمنی در کارگاه های مختلف خبر داد و اظهار کرد: ایمنی و سلامت نیروی کار در کارگاه ها و صنایع استان به دقت کنترل و با کارفرمایان متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت نیروی کار مهمترین وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: بازرسای های سالانه از کارگاه های تولیدی خدماتی و صنعتی با تأکید بر کارگاه های پرخطر همچون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و کارگاه های ساختمانی با همین هدف انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حوادث ناشی از کار در کارگاه های ساختمانی کشور و استان روبه افزایش است که باید دستگاه های متوالی از جمله شهرداری، مسکن و شهرسازی، نظام مهندسی، اداره کل تعاون و کار با مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 850 بازرسی از کارگاه های کرمانشاه برای نظارت بر حفظ و صیانت نیروی کار

2 هزار و 850 بازرسی از کارگاه های کرمانشاه برای نظارت بر حفظ و صیانت نیروی کار