مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:452023-08-27دانش

دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل خودروی شاهین را هیبریدی می کنند


بهرام عزیزالله گنجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیش از 6هزار دانشجو در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و حدود 200 دانشجوی خارجی، 200 کارمند و 200 عضو هیات علمی دارد.

وی با اشاره به موفقیت های این دانشگاه در حوزه بین الملل، عنوان کرد: این دانشگاه برای چندمین سال متوالی رتبه نخست را در بین دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم در کشور کسب کرد، در شاخص جنسیت تعداد مقالات 10درصد برتر کل مقالات در جایگاه اول کشور، آسیا در جایگاه یازدهم و جایگاه 75 در جهان قرار گرفت.

 گنجی افزود: این دانشگاه توانست برای اولین بار به رتبه بندی کیواِس آسیا راه پیدا کرده و جایگاه نخست را در کشور در نظام رتبه بندی موضوعی شانگهای رشته مهندسی مکانیک و انرژی کسب کند و برای چندمین بار متوالی جزو فهرست وزارت علوم عراق به عنوان دانشگاه مجاز به پذیرش دانشجوی خارجی قرار گرفته است.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری و پژوهشی تجهیزات داخلی را با مشارکت فناوری ریاست جمهوری برای ارتقای امکانات آزمایشگاه دانشگاه انجام شد بیش 10 عنوان کتاب تخصصی را در دولت سیزدهم چاپ کردیم، یک کنفرانس بین المللی در حوزه الکترونیک قدرت، دو کنفرانس در حوزه مصالح و سازه های نوین و یک کنفرانس در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل خودروی شاهین را هیبریدی می کنند

دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل خودروی شاهین را هیبریدی می کنند