مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-09اجتماعي

توزیع 490 سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند


معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان از توزیع 490 سمعک در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان برای دریافت سمعک در اولویت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه میراج ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات بهزیستی استان سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و 700 نفر با اختلالات شنوایی تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند، ابراز داشت: در این راستا بهزیستی استان سمنان می کوشد تا با حداکثر توان خود مشکلات این توان خواهان را با خرید سمعک و غیره رفع کند.

وی ضمن بیان اینکه در این راستا طی سال جاری 490 سمعک خریداری شده است، افزود: اولویت دریافت سمعک با دانش آموزان و دانشجویان خواهد بود.

معاون توانبخشی بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه سمعک های خریداری شده به لحاظ کیفیت در رده بهترین های بازار است، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای دریافت سمعک به مراکز مثبت زندگی یا تأمین و توسعه شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

میراج ضمن بیان اینکه افراد فعال جامعه با اختلالات شنوایی نیز در ردیف اولویت دارها برای دریافت سمعک هستند، تصریح کرد: غیر از سمعک، شش هزار و 200 حلقه باطری سمعک و 600 واحد لوازم جانبی سمعک نیز تهیه و به توان خواهان داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 490 سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند

توزیع 490 سمعک در استان سمنان/ دانش آموزان در اولویت هستند