مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-25سياسي

وزیر آموزش و پرورش: مقابل مافیای کنکور ایستادیم


نزدیک 75 هزار میلیارد تومان گردش مالی مافیای کنکور بوده که در این دولت با بازگشت مدرسه و کلاس درس به جایگاه واقعی و تأثیر معدل در کنکور با این امر مبارزه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس ، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: تحول در کشور از مسیر تحول در آموزش و پرورش می گذرد.

وی ادامه داد: اگر جامعه، اقتصاد، فرهنگ قوی می خواهیم باید آموزش و پرورش را قوی کنیم، آینده هر کشور از طریق آموزش و پرورش قابل پیش بینی است که در این دولت مورد توجه است.

وزیر آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: یک از برنامه های مهم این وزارتخانه جبران کمبودهای به جا مانده از دولت قبل است، 42 هزار میلیارد تومان در این دولت برای طرح رتبه بندی معلمان هزینه شده در حالی که در دولت قبل با 8 هزار میلیارد تومان انجام می شد.

وی دیگر برنامه مهم را در مبارزه با مافیای کنکور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نزدیک 75 هزار میلیارد تومان گردش مالی مافیای کنکور بوده که در این دولت با بازگشت مدرسه و کلاس درس به جایگاه واقعی و تأثیر معدل در کنکور با این امر مبارزه شده است.

صحرایی به تأثیر مثبت 40 درصد معدل در کنکور اشاره و بیان کرد: در راستای عدالت آموزشی بر مبنای کتاب درسی، معدل امتحانات نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: مقابل مافیای کنکور ایستادیم

وزیر آموزش و پرورش: مقابل مافیای کنکور ایستادیم