مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-18سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس با نشاط و مردمی برگزار شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: افتتاح برنامه های هفته دفاع مقدس و کنگره شهدا با حضور مردم و به دور از برنامه های کلیشه ای انجام و حضور نوجوانان و جوانان در برنامه ها لحاظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در شورای هماهنگی حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان، ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها در ماه های محرم و صفر و تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از گنجینه های بی بدیل و عظیمی است که در اختیار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: از این رو باید در طول سال و به طور نمادین در هفته دفاع مقدس از این گنجینه بهره مند و آحاد جامعه استخراج کننده این گنجینه باشند.

جان نثاری بیان کرد: در حوزه دفاع مقدس با وجود سرودن اشعار، اجرای تئاتر، تولید مستند، سریال حق مطلب به صورت کامل بیان نشده و درصد ناچیزی از گنجینه دفاع مقدس استخراج شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بدون شک بهترین الگو برای بیان ارزش ها، دفاع مقدس است، بیان کرد: ایثارگری را در تمام مسائل مرتبط با دفاع مقدس باید جستجو کرد زیرا این ایثار فقط مختص رزمندگان نبود بلکه در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس با نشاط و مردمی برگزار شود

برنامه های هفته دفاع مقدس با نشاط و مردمی برگزار شود