مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-30اجتماعي

خسارت سیل شبانه به 310 واحد مسکونی و خودروها در ارسباران + فیلم و تصاویر


وقوع سیل به دلیل بارش های شدید در مناطق ارسباران به ویژه شهرستان های اهر، ورزقان و خداآفرین سبب بروز سیلاب هایی شد که خساراتی به ابنیه و برخی تاسیسات شهری و روستایی و خودروها وارد کرد.

- بارش شدید و کم سابقه باران و تگرگ که غافلگیری شهروندان اهری را به همراه داشت، موجب راه افتادن سیل و آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهر شد و برای ساعاتی تردد عابران پیاده و خودروها در سطح شهر را مختل کرد بطوریکه آب برخی خودروها را با خود برده و یا بر اثر شدت بارش باران و تگرگ با یکدیگر برخورد کردند.

در شهر اهر سیل به تعداد زیادی از خودروها خسارت وارد کرده که برخی از آنها را به خارج از شهر منتقل کرده است اما آمار رسمی در این خصوص از سوی مسئولان ارائه نشده است       خسارت 20 میلیاردی سیل به شبکه آب و فاضلاب اهر رییس آب و فاضلاب اهر از خسارت 20میلیارد تومان به زیر ساخت های شبکه آب و فاضلاب اهر خبر داد.

علی جعفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در اکثر مناطق شهری و روستایی  اکثریت قریب به اتفاق شبکه های آبرسانی به مناطق روستایی و شبکه توزیع آب داخل شهر آسیب دیده است وی گفت: اکیپ های فنی و اتفاقات آب و فاضلاب شهرستان از ساعات اولیه به مناطق مختلف اعزام شده و در حال مرمت و بازسازی نقاط آسیب دیده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل شبانه به 310 واحد مسکونی و خودروها در ارسباران + فیلم و تصاویر

خسارت سیل شبانه به 310 واحد مسکونی و خودروها در ارسباران + فیلم و تصاویر