مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-19اجتماعي

تملک خانه های بزرگ برای تبدیل و توسعه فضای سبز در منطقه 12


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12؛ انارکی محمدی شهردار منطقه در بازدید و پایش کوچه و معابر در سطح محلات بویژه محلات کم تراکم از حیث فقر سرانه های خدمات عمومی مانند بوستان، - انارکی محمدی شهردار منطقه 12 گفت: آماده تملک و کاربردی شدن فضای عمومی در بافت محلی برای پاتوق نخبگان و مشاهیر در قالب بوستان با استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده هفت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12؛ انارکی محمدی شهردار منطقه در بازدید و پایش کوچه و معابر در سطح محلات بویژه محلات کم تراکم از حیث فقر سرانه های خدمات عمومی مانند بوستان، آموزشی و تفریحی گفت: بدنبال تملک فضا های رها شده و یا با کاربری بلااستفاده در سطح محلات مانند دروازه شمیران، فردوسی، بهارستان و.

هستیم تا با احیای ملک و اجرای فضای سبز که در این منطقه بسیار اندک است، جبران بخشی از فقر سرانه های عمومی را نماییم انارکی محمدی با حضور در املاک بزرگی مانند پیرنیا، کیهانی و.

که بخش هایی از آن از طریق افراد و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست مرمت و احیا جهت فضای عمومی و پاتوق می گردد، برای توسعه و اجرای این قبیل اقدامات اعلام آمادگی و نهایت همکاری بخش مدیریت شهری با سرمایه گذاران و مالکین نمودشهردار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک خانه های بزرگ برای تبدیل و توسعه فضای سبز در منطقه 12

تملک خانه های بزرگ برای تبدیل و توسعه فضای سبز در منطقه 12