مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-31سياسي

رشد 43 درصدی بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی از رشد 43 درصدی در جذب بیمه شده در این صندوق طی یکسال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی از رشد 43 درصدی در جذب بیمه شده در این صندوق طی یکسال گذشته خبر داد.

عباسعلی برونسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی در هفته دولت اظهار کرد: در یک سال اخیر با نگاه ویژه دولت مردمی آیت الله رییسی، روند رو به رشد عضویت کشاورزان، روستاییان و عشایر را در صندوق شاهد هستیم.

وی در ادامه افزود: در یک سال اخیر در صندوق استان رشد 43 درصدی در جذب بیمه شده را تجربه کرده و بیش از 26 هزار نفر تنها در یک سال اخیر به خانواده بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پیوستند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بودجه صندوق به لطف نگاه مردمی دولت انقلابی 167 درصد افزایش داشت و در پایان سال گذشته 10 درصد از سهام پالایشگاه شازند به ارزش 28 هزار میلیارد تومان خریداری شد.

برونسی تصریح کرد: امسال در پایان مرداد ماه حقوق مستمری بگیران 20 درصد افزایش یافته که با معوقات ماه های گذشته یکجا به حساب مستمری بگیران واریز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی

رشد 43 درصدی بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی