مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-02اقتصادي

برنامه ریزی تولید روزانه 3 میلیون و 270 هزار بشکه نفت خام


دانشی برنامه ریزی تولید روزانه 3 میلیون و 270 هزار بشکه نفت خام در 5سال آینده را از اهداف اصلی شرکت مناطق نفتخیز جنوب برشمرد.

- در 5سال آینده را از اهداف اصلی شرکت مناطق نفتخیز جنوب برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی گفت: مناطق نفت خیز جنوب با تشکیل حلقه های فکری و پژوهشی درصدد آن است که با تولیدات بار اول و طرح های فناورانه، محصول های پایین دستی را بیش از پیش گسترش دهد.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خوراک همه پالایشگاه های کشور، گاز پتروشیمی های زیر مجموعه بندر امام و 75 درصد صادرات نفت کشور را به عهده دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این امر با همت 42 هزار نفر از کارکنان صنعت نفت با تخصص هایی در حدود 100 رشته دانشگاهی و در گستره جغرافیایی به وسعت 7 هزار کیلومتر در بیش از 200 تأسیسات عظیم نفتی انجام شده است.

دانشی از بهره برداری 17 پروژه تا کنون و 77 پروژه تا پایان سال خبر داد که در مجموع این پروژه ها نقش بسزایی در نگهداشت تولید و ارتقای توان عملیاتی خواهند داشت.

وی اصلاح شیوه نامه ها، پر کردن انبارها و پرداخت همه بدهی ها و هدف گذاری افزایش تولید را از دیگر اقدام های اجرا شده و در دست اجرا عنوان کرد که در دولت سیزدهم برای رسیدن به آن برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی تولید روزانه 3 میلیون و 270 هزار بشکه نفت خام

برنامه ریزی تولید روزانه 3 میلیون و 270 هزار بشکه نفت خام