مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28سياسي

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه ای هستیم


فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از مردم با جان و دل ایستاده ایم، گفت: نباید فریب «فرهنگ» ساختگی دشمنان و بیگانگان را بخوریم.

- ایسنا/گلستان فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع از مردم با جان و دل ایستاده ایم، گفت: نباید فریب فرهنگ ساختگی دشمنان و بیگانگان را بخوریم.

سرهنگ علی اکبر عرب ظهر امروز دوشنبه 6 شهریورماه 1402 با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان با رییس و معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه دیدار و اظهار کرد: جنگ شناختی و رسانه ای یکی از مهمترین مسائل امروز کشور است که باید به شکل همه جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در مرحله ای قرار دارد که از جنگ با توپ و مسلسل عبور کرده و به جنگ شناختی و رسانه ای رسیده است، خاطرنشان کرد: در این دوران نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و قشر دانشجو و دانشگاهیان بسیار مهم است تا بتوانند تبیین درست و صحیح داشته باشند و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود.

فرمانده تیپ 230 متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی ارتش جمهوری اسلامی ایران، توجه به تقویت بنیان خانواده و اقدام به ترویج فرهنگ دینی و باورها از درون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه ای هستیم

عبور از مرحله جنگ با توپ و مسلسل/ در میدان نبرد رسانه ای هستیم