مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-19سياسي

اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات


استانداری خراسان رضوی جزییات زمان شروع فعالیت مدارس و ادارات از اول مهر 1402 را اعلام کرد.

- اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات ایسنا/خراسان رضوی استانداری خراسان رضوی جزییات زمان شروع فعالیت مدارس و ادارات از اول مهر 1402 را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ساعت شروع به کار ادارات و مدارس براساس ابلاغ هیئت محترم وزیران بدین شرح است که ساعت آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی 7صبح ، مدارس متوسطه 7:30 و مدارس ابتدایی 8 صبح خواهد بود.

لازم به ذکر است در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل هستند یا کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای فرزند محصل در مقاطع پیش دبستانی و دبستان می باشند، در جلسه ای با حضور مسئولین ذی ربط مقرر گردید دستگاه های اجرایی حسب درخواست کارمند و مطابق با تبصره ذیل بند 1 تصویب نامه شماره 243187/ت61011 ه مورخ 1401/12/28 هیئت وزیران در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه با زمان شروع به کار یکی از والدین حداکثر به میزان یک ساعت و طبق توافق مشخص و ثابت با رعایت ساعات اداری موظف موافقت نمایند.

شایان ذکر است در اجرای ماده 87قانون مدیریت خدمات کشوری، رعایت ساعات اداری موظف (44 ساعت در هفته) الزامی بوده و مقتضی است مدیران محترم به نحوی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات

اصلاحیه زمان شروع مدارس در مشهد+ زمان شروع فعالیت ادارات