مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-12اجتماعي

هشدار؛ هوا در خواف ناسالم است


فرماندار خواف بر اساس داده های ایستگاه پایش هوای شهرستان خواف نسبت به وقوع و تداوم پدیده گرد و غبار و ناسالم بودن هوا در شهرستان هشدار داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خواف بر اساس داده های ایستگاه پایش هوای شهرستان خواف نسبت به وقوع و تداوم پدیده گرد و غبار و ناسالم بودن هوا در شهرستان هشدار داد.

مهدی عباسپور در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و داده های ایستگاه پایش هوای شهرستان خواف مستقر در شهر سنگان نسبت به وقوع و تداوم پدیده گرد و غبار و ناسالم بودن هوا در شهرستان هشدار صادر شده است.

وی بیان کرد: نظر به اعلام وضعیت هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ناسالم شدن هوا برای امروز در شهرستان های استان از جمله شهرستان های درگز، صالح آباد، تربت جام، قوچان، کلات، باخرز، چناران، گناباد، بجستان، تایباد، سرخس و همچنین خواف بر اثر گرد و غبار، به مردم توصیه می شود از تردد غیر ضروری خودداری و خود مراقبتی را در پیش گیرند.

فرماندار خواف ادامه داد: بر اساس میانگین 24 ساعته گذشته شاخص AQI ایستگاه پایش ذرات معلق مستقر در شهر سنگان در محدوده شرایط ناسالم بوده ولی بر اساس آیین نامه مربوطه، شرایط اضطراری ایجاد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ هوا در خواف ناسالم است

هشدار؛ هوا در خواف ناسالم است