مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-10سياسي

مراسم مذهب بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود


برگزاری مراسم مذهبی بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود، بنابراین باید شرایط لازم را برای زنده نگه داشتن این مناسبت ها فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور و معنوی مردم در همایش جاماندگان اربعین، افزود: شور و شعور مردم در این اجتماع بزرگ حاکی از باور قلبی مردم این مرز و بوم به مکتب امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: ما باید همچنان بسترهای چنین مراسم ارزشمندی را در استان فراهم کنیم چراکه خواست و اشتیاق مردم را باید ارج نهاد.

عبداللهی گفت: در این راستا ضرورت دارد متولیان با نظم و اهتمام ویژه ای نسبت به برگزاری مراسم در مناسبت های مختلف ورود کنند.

وی افزود: در امتداد مراسم ماه صفر، هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و… را داریم که باید از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی لازم و ایجاد هماهنگی بین برگزار کنندگان و گروه های مردمی، اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: باید نقاط ضعف برگزاری مراسم جاماندگان اربعین احصا و در برنامه های بعدی رفع شود.

لزوم جانمایی موکب ها به صورت دائمی وی افزود: لزوم جانمایی موکب ها به صورت دائمی برای مراسم بعدی محسوس است چراکه با برنامه ریزی در این رابطه، زمان کمتری صرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم مذهب بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود

مراسم مذهب بخشی از فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود