مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:402023-08-24ورزشي

استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته 2 است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استادیوم تختی اردبیل برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته 2 کشور که تیم اردبیل نیز در آن حاضر خواهد بود، - در حال آماده سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر ورودی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده سازان اردبیل حاضر در لیگ دسته 2 کشور اظهار کرد: بعد از سال ها انتظار مطالبه به حق مردم اردبیل که قهرمانی جام فلق را دیده اند، صاحب یک تیم باشگاه در دسته 2 کشور شدند تا بتوانند در این مسابقات افتخارآفرینی کنند.

وی از پشتیبانی ها و مساعدت های استاندار اردبیل و هیئت فوتبال استان در همراهی برای خرید امتیاز تیمی از دسته 2 لیگ کشور تصریح کرد: تمام اقدامات قانونی در این زمینه به موقع و مناسب انجام شد تا ما بتوانیم در آستانه شروع لیگ دسته یک و 2، استان اردبیل را صاحب یک سهمیه در لیگ دسته 2 ببینیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مراحل ثبت قانونی تیم و معرفی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم با مساعدت و کمک مالک باشگاه انجام شد و امیدواریم در روزهای آینده تیم آینده سازان اردبیل تمرینات و آماده سازی خود را انجام دهد.

ورودی از عملیات بهسازی استادیوم تختی خبر داد، افزود: این استادیوم نیز آماده پذیرایی از تیم آینده سازان و حضور در مسابقات لیگ دسته 2 کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته 2 است

استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته 2 است