مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-30اقتصادي

اولویت احداث 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اولویت اصلی ما احداث 300 کیلومتر بزرگراه است تا در کنار ایمنی تردد، کاهش تصادفات و بار ترافیکی را در جاده های استان اردبیل شاهد باشیم.

- محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به گستردگی فعالیت های راه و شهرسازی در حوزه راه، مسکن، بازآفرینی شهری، بافت فرسوده و… اظهار کرد: در بحث توسعه راه ها 52 کیلومتر بزرگراه سال گذشته افتتاح شد و امسال نیز با سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومان 75 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: محور اردبیل – سرچم به طول 177 کیلومتر در مرحله ارتقا به بزرگراه است که به جز 43 کیلومتر از این مسیر، مابقی قطعات این پروژه در مرحله اجرا است و به رغم بدهی 300 میلیارد تومانی به پیمانکاران، در همه قطعات این طرح عظیم فعالیت های عمرانی خوبی را شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد: محور کلور – درام نیز به طول 55 کیلومتر و در قالب 2 پیمانکار در مرحله اجرا است که 40 کیلومتر آن در محدوده استان و مابقی در محدوده استان زنجان است که انتظار می رود هر چه سریع تر این پروژه به سرانجام برسد.

حیدری در مورد تونل الماس نیز بیان کرد: پیش بینی احداث این تونل چهار ساله و با تأمین اعتبار مورد نیاز یک هزار میلیارد تومانی است که قطعاً پیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت احداث 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل

اولویت احداث 300 کیلومتر بزرگراه در اردبیل