مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-22سياسي

جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند


نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به دست جوانان و نوجوانان رسیده است و آنها هستند که ادامه دهنده راه شهدا بوده و در این مسیر باید گام بردارند.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به دست جوانان و نوجوانان رسیده است و آنها هستند که ادامه دهنده راه شهدا بوده و در این مسیر باید گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه دیروز (30 شهریورماه) در مراسم اختتامیه اردوهای تابستانی دانش آموزان بسیجی شهرستان ابهر با سفارش جوانان و نوجوانان به اطاعت و بندگی خداوند، اظهار کرد: انسان هر چقدر در برابر خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) کرنش و بندگی کند، بزرگ تر می شود و علاوه بر نزدیکی و قرب الهی جایگاه و منزلت اجتماعی بهتری نیز خواهد داشت.

وی حلقه های صالحین را متشکل از انسان های باایمان و صالح دانست که در راس این حلقه ها مقام معظم رهبری قرار دارند و افزود: جوانان ما باید در رفتار خود طوری عمل کنند که برای دیگر جوانان و نوجوانان الگو و ضمن آشنایی به معارف اسلامی و انقلابی، آمادگی دفاع از نظام و انقلاب را نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند

جوانان ادامه دهنده راه شهدا هستند